Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 25, 2011

Stylish Blogger Award For Me!

Hari ni saya dapat satu award : Stylish Blogger Award. Woa...first award yang saya dapat sejak saya berblogging. Thanks to Sue yang memang murah hati bagi anugerah ni kat saya. Sayang ko! Berbesar hati sangat-sangat sebab rasa tak layak pun dapat award ni. Tapi takpe, saya akan cuba yang terbaik untuk betul-betul jadi 'a stylish blogger'! :D


To accept this award completely, I have to share 7 things about me (ni syarat-syarat yang penerima award kena buat ye!). So, here it is!

♥ dah berkahwin dengan En. Openg sejak Julai 2010, tapi baru saja memulakan hidup bersama lepas En.  Openg pulang dari UK hujung bulan Februari 2011 (pengantin baru lagi ni!)
♥ suka sangat sangat sangat baca novel tapi sekarang kena belajar berjimat sementara tunggu stok novel dari UK sampai (En. Openg belikan sampai satu beg untuk saya. Thank sayang!)
♥ sekarang bekerja di Klang (baru aje pindah awal tahun ni dari Raub)
♥ suka sangat makan coklat tapi kena kawal sebab saya ada migrain. isk2.. T_T
♥ En. Openg suka gelar saya 'kumbang besar yang melekat'..apekah? -_-"
♥ tengah belajar makan sayur. Hoho..sangat tak sihat kan?
♥ sekarang suka sangat belajar menari walaupun En. Openg selalu geleng kepala tengok saya praktis di rumah. Hoho..


And saya nak share award ni dengan sayang-sayang saya ni:


Aimie Cr
Hidayah
Ayu Jue


Happy blogging everyone!~ :-*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service