Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 26, 2011

Minggu Check Up Dan Berpindah..

Pagi tu saya bangun agak awal, walaupun hari tu hari Sabtu. Rajin kan saya? Haha..Tak lah..Sebenarnya saya ada pemeriksaan kesihatan hari tu. Nak cek macam mana anak-anak saya dalam perut ni. Lepas tu dah janji dengan abang saya untuk tolong dia dalam proses perpindahan dari Kuala Pilah ke Bangi. Oh, ingat saya yang pindah ke? Bukan..bukan..tajuk saje kasi gempak..hehe.. ;p

Memang excited sangat nak tau apa cerita baby-baby saya kat dalam ni. Sampai aje kat hospital, lepas dah cek GL En. Openg, saya daftar di kaunter. Masa nak timbang berat (nurse dah pesan supaya timbang siap-siap masa last check up hari tu), tak sangka pulak terserempak dengan Kak Tiqa, ex-opismate masa di DRB dulu. What a small world! And anak dia dah besar dah pun. Aktif dan nakal! Hehe..Oh, berat saya naik 2kg. Isk..Lepas ni kena la berjaga-jaga sikit time makan. Doc pun pesan, kalau naik banyak sangat, tak elok jugak.

Macam mana keadaan baby-baby saya? Tanak cerita panjang la..Apa kata tengok aje gambar kat bawah ni...

Ni la dua2 kembar saya..nampak kepala aje..duk bergosip agaknye tu..ehe..

Ni sorang..saya upload satu je la ye sbb baby lgi sorg pn duk camni gak...ehe..
Comel kan? Dah besar dah diorang..dah nampak tulang belakang semua. Elok aje duduk sebelah-sebelah pulak tu. Alhamdulillah dua-dua sihat. Rasa happy sangat-sangat...

Lepas dah habis check up, saya, En. Openg dan Dikmi bergerak ke Bangi untuk berjumpa abang dan adik lelaki saya. Dari sana barulah kami bertolak ke Kuala Pilah. Tak banyak pun yang nak dikemaskan sesampai di sana. Sebab semua kakak ipar saya dah kemaskan. Rajinkan dia? Respect sangat..sebab dia boleh kemas semua tu sorang-sorang sambil jaga dua orang anak yang berusia 4 tahun dan 1 tahun. So..kami cuma tolong time nak angkat barang masuk dalam lori the next day. Saya angkat barang? Tak..tak..ma dah warning siap-siap kat abang supaya tak kasi saya angkat barang sangat. Sayang kan ma kat saya? Hehe..

So, apa yang kami buat?


Haaa..ni la kerja saya, En. Openg dan adik saya. Layan budak kecik berdua tu supaya diorang tak ganggu papa dan mama diorang mengangkat barang dan nak elak dari diorang terkena habuk. Oh, saya hanya pemerhati saja..Cuba tengok, sapa yang lagi riang? Anak ke 'bapak-bapak'? Hehe...

12 comments:

  1. so sweet..nikmatnyer hidup berkeluarga..kuikui..ayat gediksss

    ReplyDelete
  2. tu ayat org yg tak sabar nk timang anak sdiri tu..ehe ;p

    ReplyDelete
  3. hahaha..gmba orang2 yg x mandi~

    ReplyDelete
  4. hahahaha..i excluded okeh! ;D

    ReplyDelete
  5. I like reading an article that can make men and women think.
    Also, many thanks for allowing me to comment!

    Also visit my web-site http://www.youtube.com/watch?v=ox7qmlt_n7s (youtube.com)

    ReplyDelete
  6. use this link replica bags near me pop over to this web-site replica evening bags browse around here replica bags los angeles

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service