Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

Sehari Bersama BabyBeruwang

25 Mac lepas merupakan hari lahir adik kesayangan saya, Dikmi or a.k.a blogger BabyBeruwang yang ke 21 ke 12 (opsss...muda lagi you ni ye!). Hehe. Memandangkan besday beliau jatuh pada hari Jumaat, tak dapatlah saya celebrate dengan beliau pada hari tersebut. Hujung minggu tempoh hari saya dan En. Openg ke UIA untuk melawat adik terchenta sekaligus meraikan hari beliau menjadi setahun lebih tua. Hoho. Kat sini saya dengan berbesar hati mahu berkongsi aktiviti-aktiviti kami yang tak berape nak best tu.. ;D


Shopping kasut di WangsaWalk XD

BabyBeruwang bersama kek pilihan hati di Secret Recipe

Wah wah..menghayati lagu gitu! ;D

Tu dia...En Openg turut sama menghangatkan suasana! >_<

p/s : pls forgive gambo2 yang agak tak chantek ni (amik dengan sayang Nokia XpressMusic saya aje)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service