Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

Kembali Bekerja

Alhamdulillah, setelah puas bercuti-cuti malaysia selama 8 hari (Rabu to Rabu), hari ni saya dah kembali bekerja seperti sediakala. Pagi tadi, masuk-masuk aje office, mak aih! Menimbun jugak fail atas meja! Belum lagi tiba-tiba ada memo atas meja pasal program bersama Menteri Besar esok hari, dan nama saya tersenarai sebagai petugas bahagian makanan dan minuman. Tu dia...mengejut tu! Memang torkojut mak!

Sekadar ilusi semata-mata ;p

Mula-mula rasa serabut + panik gak. Plus blur jugak. Yela, tak tahu nak start dari mana. Ok, saya setelkan dulu sikit fail yang atas meja. Baru lapang sikit nampak. Lepas tu saya jumpa member yang sekali bertugas untuk esok and dapatkan detail kerja yang perlu dibuat, memandangkan beliau bercuti atas urusan-urusan yang tak dapat dielakkan. Sekarang ni baru la dah clear sikit dalam kepala ni. Dah lega sket. Sekejap lagi dah nak rehat, and petang nanti ada raptai untuk majlis esok pulak. Rasanya ok la kot untuk first day saya bekerja kembali lepas cuti panjang.

Kepada yang menjadi tempat meluahkan perasaan sedari pagi tadi, ampun dipinta ye. Sekadar mahu meluahkan apa yang tebuku di hati dan meringankan beban di kepala. Chewah! :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service