Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2010

Malam tadi, saya sempat menonton secara langsung (di kaca TV ye...bukan di Genting) ABPBH 2010 sambil menggosok baju kerja En. Openg dan menemani (teman aje) En. Openg memasang kabinet dapur. Kepada yang tak sempat tengok malam tadi, keputusan muktamadnya adalah seperti berikut:


Senarai pemenang-pemenang ABPBH 2010: 


Artis Berkumpuran/Duo Popular: 6ixth Sense 
-yang ni saya tak sempat tengok..and takde komen ape-ape. Hehe.

Pelakon TV Wanita Popular: Fasha Sandha 
- agak frust la..saya ingatkan Lisa Surihani yang dapat. We want Lisa! ;p

Penyampai Radio Lelaki Popular: Faizal Ismail 
-expected. Dah takde orang lain yang boleh lawan FBI setakat ni.

Artis Komedi Wanita Popular: Noorkhiriah 
-saya ingatkan Sharifah Shahira yang dapat..Alih-alih Noorkhiriah. Tapi Sharifah Shahira yang naik ke pentas untuk ambik award memandangkan pemenang masih dalam pantang (baru aje bersalin)

Artis Nasyid Popular: Rabbani 
-expected. Sedihnya arwah Ustaz Asri takde.. T_T

Pengacara TV Lelaki Popular: Aznil Hj Nawawi 
-yang ni saya confuse nak sokong siapa. Pak Nil ke Zizan? Tapi Pak Nil layak dapat award ni..

Artis Baru Lelaki Popular: Shahir 
-Shahir? Okla kot..tapi kena naikkan lagi la populariti. Tak cukup popular lagi ni..Hehe..

Penyampai Radio Wanita Popular: Fara Fauzana 
-memang dah agak. Orang lain tak mampu lagi nak lawan Fafau.

Pelakon TV Lelaki Popular: Remy Ishak 
-masa ni saya tak sokong Remy. Siapa saya sokong ek? Em..Aaron Aziz kot..Tapi takpe la..

Pengacara TV Wanita Popular: Fara Fauzana
-pun dah agak. Rugi la Fafau tak jadi pengacara Melodi dah. She has her own fans..ramai pulak tu. 


Artis Komedi Lelaki Popular: Zizan 
-expected! Ni kalau orang lain yang dapat, memang saya frust. Hidup Ganu! Eh, Hidup Zizan! Hehe.

Penyanyi Lelaki Popular: Faizal Tahir 
-antara Faizal Tahir dengan Anuar Zain, siapa lagi popular? Bolehla!

Pelakon Filem Wanita Popular: Lisa Surihani 
-I loike! Happy sangat bila Lisa diumumkan pemenang kategori ni! Like Lisa ketat-ketat! (er...)

Artis Baru Wanita Popular: Ana Raffali 
-tak berapa minat sangat Ana Raffali. But guess she deserve it, memandangkan AJL dulu pun dia yang menang kan.

Pelakon Filem Lelaki Popular: Shaheizy Sam 
-yang ni pun I suke! Lately banyak filem yang dia berlakon kan?

Penyanyi Wanita Popular: Yuna 
-Yuna? Hm..dia memang banyak menang sebelum ni. Ok la kn.

Pencapaian Sepanjang Hayat: Dato' Rosnani Jamil 
-mula-mula tu saya macam, 'Sape ni?'. Time tu kan slide show tunjuk gambar dia zaman muda mudi. Bila beliau dah naik ke pentas, baru saya cam. Oooo...dia ni.

Artis Mobile Popular: 6ixth Sense
-artis mobile popular? Boleh la belalang...


BINTANG PALING POPULAR : SHAHEIZY SAM!!!
-yang ni pun I suke! I suke! Comel sangat dia bawak mummy die naik atas pentas. And mummy die was like 'Saya memang peminat Sam. Saya undi sms Sam sampai 20 ringgit sehari dan hantar undi Berita Harian.' Comel!! Dan Sam pulak, 'Terima kasih kepada Dato' Siti sebab tak bertanding tahun ni.' Haha. Klakar!


Dan ada satu lagi yang saya suka pasal ABPBH kali ni;


She looks soooo beautiful wearing hijab!!! Saya baru tau beliau dah ubah imej. Harap-harap kekal la macam ni...Chantek sangat! >_<

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service