Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 6, 2014

Permulaan Tahun Baru..


Ha.. sedar tak sedar, kita dah menginjakkan kaki ke tahun 2014. Lagi 6 tahun nak sampai ke Tahun 2020. Cepat kan masa berlalu?

2013 dah berlalu pergi meninggalkan kita semua. Masa tak boleh undur-undur dah tau! So apa pencapaian korang semua sepanjang tahun 2013 yang lepas? (soalan bajet bagus je kan..macam la saya ni cemerlang sangat..haha). Ok takpe..lemme see..

Tahun 2013 :

Aliya ngan Anis dah masuk tiga tahun..OMG! Macam tak caya je! Tu la yang paling buat saya rasa cepatnya masa berlalu..dah panjang akal dah! Bak kata adik-adik saya, diorang ni macam tweety bird ngan ciken little!


 
 
 Err..same ke?

En. Openg..well, maintain selim melim macam tu jugak (jeles iols okay).. sepanjang stengah tahun lepas dia la yang duk jaga si kembar semasa saya berkursus 6 bulan. Lama ok! Sangat tabah dan sabar. Suami-suami dan bapa-bapa di luar sana, sila contohi ya! Muaahahahaha (gelak bangga)

Saya? Hmmm...dah berisi dah.. Eh, bukan berisi yang 'itu' ye..berisi dengan lemak di sana sini. Konon target nak kuruskan badan time kursus..dah imagine dah surprisekan sang suami dengan penampilan baru yang cun melecun meletopss.. A ah, ye la tu..memang surprise, tapi dengan saiz badan yang bertambah. Waaaaa! Takpa takpa..bawak jadikan azam tahun 2014 pulak! hahahah...

Korang pulak macam mana? ;)


XOXO,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service