Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 9, 2014

New Work, New Environment..

Ok.

Mana nak start ye..

Hurmmm...

Abes saja kursus yang macam bertahun nak abis tu, Alhamdulillah saya masih kekal di Selangor. Tapi tak tentu balik ke pejabat lama. Masa ditanya,

"Awak nak balik ke opis lama tak?"

Saya macam blur sekejap. Hati kata mauuuuuu sangat! Yela, environment lama, yang dah biasa..dah serasi kata orang. Tapi bila difikirkan, siapalah saya nak demand lebih-lebih. So saya cakap saya tak kisah, terpulang kepada pengurusan.

Maka..

Di sinilah saya sekarang..Opis lama ke? Tentulah tidak! Katanya better bertukar. Good for career development. And dapat pengalaman baru jugak..Kat mana? Mujur masih lagi dekat dengan rumah..di Bahagian Korporat. Wow! Ye..ye..saya tau..totally unrelated dan sangat sangat jauh dari job scope saya sebelum ni kan?

Mula-mula lapor diri balik dan dapat tau penempatan, macam ni la saya..

Apekah?

 
Pastu bila dah masuk opis baru jadi camni..


Ape nak buat kat sini?

 
 Pastu bile dah tau jobscope..

Ngaaa..tak penah buat! Boleh ke aku ni??

 Haaaa...hiperbola tak saya? Haha..Tapi Alhamdulillah..pegawai-pegawai, rakan sepejabat semua sangat helpful dan tak lokek beri tunjuk ajar. Sikit-sikit saya belajar..Sekarang pun masih lagi dalam proses pembelajaran..

Harapnya saya dapat la memberikan performance yang umppphhhh meletop kedebommm gitu kat opis baru ni..Haha..Amin... :)

xoxo,


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service