Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 27, 2011

Setelah Lama Menyepi..

Lama kan saya menyepi? Sebenarnya banyak aje yang nak diceritakan dan dikongsi kat dalam ni. Tapi yela, macam-macam halangan dan kekangan yang ada. Hari bekerja, sibuk dengan kerja lah. Hari minggu, ade aje program yang dirancang dan tak dirancang. Jarang betul ada betul-betul masa terluang di rumah. Erm, tu belum masuk lagi mood nak berblog tak sampai-sampai. Hehe..Ok ok, saya admit, tu salah satu penyebab jugak la. Bukan tak bukak blog. Bukak aje. Selalu aje singgah blog kawan-kawan tengok apa perkembangan terkini. Tapi tangan ni belum cukup gatal nak menaip kat blog sendiri. Haha..

So, untuk pastikan saya kembali rajin berblog selepas ni, saya nak buat satu checklist pasal topik-topik atau benda-benda yang nak diceritakan dan dikongsi bersama. Bila dah ada checklist ni, harap-harap kerajinan tu bertambah-tambah la ye. Haha..



Here comes the checklist!

  • Honeymoon di Pulau Perhentian
  • Jalan-jalan di Negara Orang (cum second honeymoon..hihi)
  • Rombongan Che Kiah ke Langkawi
  • Majlis Bertandang
  • Orang Ketiga? (oh, jangan risau..not a bad one..*wink2*)

Hmm...stakat ni benda-benda kat atas ni yang terlintas di fikiran. Nak cabut undi ke entri mana yang nak dibuat dulu? Hehe. Or, any special request from you guys? Feel free to voice out ok! :D

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service