Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 28, 2010

Accident Lagik..

Hujung minggu lepas, saya pulang ke kampung halaman. Asalnya tak plan nak balik pun. Yela, balik ke Terengganu dari Raub memerlukan ongkos yang agak besar jugak (bagi saya yang kesempitan wang ini). Tapi terpujuk dek abang yang ingin pulang ke kampung minggu tu. Teringatkan si comel Farah dan Fahda yang dah lama tak jumpa, cepat aja minda ini berubah fikiran.

It's a good weekend indeed! At first..huhu..playing around with those two chomels, bermalas-malasan ngan adinda Dikmi, enjoy my mum's cooking...heaven! Dah lama tak rasa macam ni.

Hari Isnin tu, saya pulang ke Raub dengan hati yang berat. Yela, nak berhadapan dengan kerja-kerja yang menimbun tu. Huhu. Waktu tu hujan di Raub. Tidaklah lebat, tapi saya rasa baru saja lepas hujan lebat. Sebab jalan basah dan licin. Hati ni dah mula rasa kurang enak sebenarnya. Waktu tu dah sampai ke Mempaga, Bentong. Bila membelok, ada sedikit rasa unbalance. Tapi saya teruskan jugak drive. Waktu di selekoh simpang tiga nak masuk ke Jalan Bentong-Raub, tiba-tiba kereta saya out of control. Puas saya pusing stereng, tapi kereta tak membelok. Last-last, bammmmm!!!!



that bad? er..tidaklah..tu bukan kereta saya. Heheh.. Ini baru kereta saya..



Alhamdulillah, skarang dah siap dibaiki. Cuma tak cat aje lagi. Kenapa? Ongkosnya tiada..huhu.. Kesian baby saya. Dah tak chumil like she used to be.. T_T

4 comments:

  1. uish..terkejut ak mula2 baca entry mu nih bila tgk 1st gambar tuh
    nasib baik la salah tgk...2nd gambar baru yg btol2...

    mu ok ke? ke mu pon ada gapo2?

    ReplyDelete
  2. hihihi...saje kasik suspen sket. hahah.

    alhamdulillah aku ok. terkejut je sket time tu. tp still bole bawak kereta la smpai umah aku kt raub. huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service