Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

First Day

Well, today is actually my first day at my new workplace. Saya dah pindah tempat kerja. Sounds familiar? Hehehe..But this time, it's for good. Saya yang request untuk berpindah. Still in the same building? Not this time. Saya dah berpindah ke Selangor, sedia untuk hidup bersama dengan En. Openg sekembalinya beliau dari bumi Norwich bulan hadapan.

Saya pun belum tau lagi di mana exactly saya akan bertugas. Hari ini baru melapor diri di SUK Selangor, dan rasanya saya perlu menunggu 1-3 hari untuk dimaklumkan tentang penempatan sebenar saya. In the mean time, I'll just killing my time surfing and reading in the library. Sounds relaxing..tapi bosan sebenarnya. Sebab saya tak tahu nak buat apa untuk isi masa dari jam 8 pagi hingga 5 petang. Mujurnya sampai 3 hari sahaja..

Well, nothing much to say..Wish me all the best for my new work ya! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service