Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label wedding. Show all posts
Showing posts with label wedding. Show all posts

Friday, April 22, 2011

Saat Ku Bergelar Isteri..

Untuk kawan-kawan yang tidak dapat menghadiri majlis perkahwinan saya pada 31 Julai 2010 yang lepas, di sini saya serta gambar-gambar untuk tatapan kalian. Maaf atas kelewatan ini..pengantin dah basi dah pun..hehe..

Kyaaaaaa!~ saye dibuli mereka!~ 

Tok Kadi kusyuk bagi tazkirah. Si Pengantin kusyuk menghapal ;)

Yessss!!! Akhirnya!!! ;p

Me + Him :)

Ish..muat tak ni? nasib baik muat..phew~

With my bestest buddies. Love ya all! :-*

Abah yang riang gumbire di hari raye..ops..hari perkahwinanku.. ;)

My family. Ramai kan? :D

His family. Eh, now mine as well.. :)

Nganga luas-luas sket..aaaaa..ummmm...shedap? XD

Di sebalik lalang-lalang di Masjid Terapung..

p/s: next entri nanti pasal wedding saya di Johor..harap sabar menanti ye ;)

Sunday, April 10, 2011

My Bestfriend's Wedding [Huda & Firdaus Part 2]

Kalau 2 April tempoh hari saya menghadiri majlis perkahwinan teman baik saya, Huda dan Firdaus a.k.a Ayam di Kuala Pilah, kali ini saya menghadiri majlis persandingan pasangan yang sama di pihak pengantin lelaki pula di Shah Alam.

Saya dan En Openg tiba agak lambat daripada perjanjian asal dengan Hidayah dan Farhana (mintak mahap ye kawan-kawan) iaitu kira-kira jam 1.30 petang kerana kesulitan memakai contact lens. Isk..isk..gatal kan? Bukan saya suka-suki nak pakai ye. Tapi nak test power sebelum dipaksa pakai contact lens di hari persandingan saya nanti (permintaan dari Mak Andam terchenta). Layankan aje la labu...

Oh, lari topik! Kembali kepada topik asal, hurm, tak nak lah cakap panjang-panjang! Just enjoy the pictures okeh! ;)


















Lastly,

Jejak kasih dua ex-hosmet di majlis perkahwinan. Syahdunye!
(jangan marah ye..) XD

Monday, April 4, 2011

My Bestfriend's Wedding [Huda & Firdaus]

Hujung minggu yang lepas, tanggal 2 April, Cik Nurul Huda secara rasminya telah menjadi Puan Nurul Huda a.k.a wife of Enchek Firdaus. Saya, Che Bad, Farhana, Nadia dan Hidayah merangkap best buddies Huda beramai-ramai ke Kuala Pilah bagi meraikan hari bermakna beliau. Er, not to forget, bersama-sama dengan En. Openg dan adik ipar saya, Nadzree. Kami bertolak seawal hari Jumaat lepas, kununnya mahu membanting tulang empat kerat kami (chewah) untuk membantu apa-apa yang patut. Tapi setibanya di sana, tugas kami adalah : makan. Haha. Bukan pemalas ye, tapi semua dah ditanggung beres. Ohya, not to forget, mak Huda masak memang sedap! First class gitu!  (I siap tambah lagi bekfes pulut kuning tu you..er, bukan I sorang aje okeh!) XD

Okla, saya tak nak membebel panjang-panjang kat sini. Orang kata, pictures tell thousand stories. So, enjoy! ;)

















She's married!!

p/s: as my frens said : 2 down, 4 to go ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service