Our Journey..

Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label vacation. Show all posts
Showing posts with label vacation. Show all posts

Saturday, March 19, 2011

Bachelorette Party @ Perak 2

Lokasi: Hutan Lipur Lata Kijang

Selama 5 tahun belajar di UTP, saya tak pernah sampai ke sini. Akhirnya saya dapat jugak jejakkan kaki ke tempat air terjun yang agak famous di Perak ni. Tu pun lepas dah 2 tahun habis belajar. Kuat sangat study kot? Hehe...(konon je la). So, selamat menjamu mata! :)

Pendakian bermula..

Indahnya pemandangan alam kan?

4 orang kanak-kanak gigih mandi air terjun dalam hujan

'Sape lagi banyak bulu tangan? U ke I? (jangan marah kawan-kawan) ;p
Kanak-kanak riang bermain air..hehe..

Saya dan peace :D
 To my besties, harap semua ni tak berubah although kita dah ada hidup and family masing-masing.. :)


Monday, March 14, 2011

Bachelorette Party @ Perak

Hujung minggu lalu saya, che bad, nadia, farhana dan huda ke Perak, konon-kononnya nak adakan bachelorette party sambil mengimbau kenangan lama. Chewah! Bachelorette party?! Oh, jangan risau..bukan di club sepertimana yang selalu kita tonton di tv ye. En. Openg, don't worry. Bachelorette party kami takde 'tiang' ok. Hehe. One of my besties, huda, is getting married soon. So, ritually kitorang akan spend masa sama-sama sebelum Cik bertukar menjadi Puan. Mine was done at Putrajaya last time :)

Untuk kali ni, Huda request untuk adakan bachelorette partynya di Perak, specifically di UTP dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya. Kami bertolak ke Ipoh Jumaat malam dan stay di Hotel Seri Malaysia. Malam tu sempat juga unggun api kat atas katil dan tolong bride-to-be untuk selesaikan apa-apa yang patut.

Hari berikutnya..

Sabtu, 12 Mac 2011

Lokasi : UTP

'Bride-to-be! Jangan lari!'

Che Bad, saya, Farhana, Huda, Nadia

'Alamak! Kelas kat mane ni??'

'She's getting married!!!!'

'Hurm, abes blaja nanti aku nak apply kat company mane ek?'

'Weh, cepat la korang! Nanti lauk kat Yaumi abes!'

'Bye bye UTP..'

To be continued... ;)

P/S: to my besties, I really enjoyed my time with you gurls.. :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PR Checker

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service